Vous êtes ici : Accueil > Forums > Messages de Thomas1

Messages de Thomas1

Dimanche 12 Juillet 2009 15:08

He, merci beaucoup!

Au revoir,
Thomas

Dimanche 12 Juillet 2009 14:57

...un club des pongistes en dep. Var.

Pardon, mais mon Francais n'est pas bien, je veux écrire en anglais.

I'm looking for a table tennis club around Cavalaire sur Mer, as I'll be there on vacation during the first days of the new season (= September), so I'd like to get some training.

So far I found http://www.tennis-de-table.com/tournois/var.html , but a place a bit closer would be nice.
I'm not looking for a sports complex where you can hire a table or sth. like that, but for a real club (and I hope both sides will have their fun Émoticône).

Thanks a lot, au revoir,
Thomas
Message modifié 1 fois, dernière modification Vendredi 25 Juin 2010 10:20 par Armel
2 messages

Vous êtes ici : Accueil > Forums > Messages de Thomas1

Résolu